Ceny Diablo III Reaper of Souls

diablo3.net.pl

Ceny Diablo III: Reaper of Souls: - Diablo3.net.pl

25 marca 2014 - premiera Reaper of Souls!

Data publikacji : 19.12.2013

Blizzard ogłasza premierę dodatku Reaper of Souls. Dokładnie 25 marca 2014 pierwsze rozszerzenie do

Diablo III trafi na sklepowe półki. Niebiescy pokusili się o podanie ceny dodatku oraz zawartości edycji

kolekcjonerskiej. Poniżej znajdziecie oficjalną notę prasową, która opublikowana została na łamach strony

społecznościowej.

Ceny Diablo III: Reaper of Souls:




Edycja standardowa: 39,99 EUR - 166 zł

Cyfrowa edycja deluxe: 59,99 EUR - 250zł

Edycja Kolekcjonerska: 79,99 EUR - 333zł

Wszystkie powyższe ceny zostały przeliczone po aktualnym kursie euro. Prawdopodobnie cena dodatku dla

naszego kraju zostanie nieco obniżona. Poczekajmy na pierwsze akcje związane z przyjmowaniem zamówień

przedpremierowych w największych sklepach internetowych.

25 marca 2014 rozpocznie się krucjata przeciwko samej Śmierci. Tego dnia Diablo III: Reaper of Souls

przypuści szturm na komputery PC i Mac. Już dziś możecie zakupić grę w wersji cyfrowej w

przedsprzedaży w sklepie Battle.net, aby odpowiednio przygotować się do zbrojnej wyprawy do

Zachodniej Marchii.

W dodatku do zmagań z siłami zła dołączy postać nieskalanego krzyżowca, a gracze poznają kolejny

rozdział historii uniwersum w ramach nowego, mrocznego Aktu V. Co więcej, Reaper of Souls wzbogaci

Diablo III o ulepszony system generowania łupów, nowe zdolności dla wszystkich klas postaci, funkcje

zmieniające charakter rozgrywki, jak choćby trzeciego rzemieślnika (wieszczkę) i tryb przygodowy, a

także nowe systemy o nieskończonej grywalności: Zlecenia i Szczeliny Nefalemów.

Od dziś możecie składać zamówienia przedpremierowe zarówno na edycję standardową, jak i edycję

cyfrową deluxe, zawierającą liczne dodatki do Diablo III oraz innych gier Blizzarda:


zestaw ekskluzywnych schematów do transmogryfikacji hełmów i oręża, które wyróżnią was pośród






nefalemskich bohaterów;

Widmowego ogara, który dotrzyma wam towarzystwa podczas wędrówek po świecie Sanktuarium;

trzy dodatkowe miejsca na nowe postaci;

Goblina skarbnika – zwierzaka do gry World of Warcraft;

portrety do gry StarCraft II zainspirowane krzyżowcem oraz zdobienia z motywem nawiązującym do

postaci Maltaela.

Zobaczcie sami, jak prezentują się dodatki z edycji cyfrowej deluxe:

Widmowy ogar i zestaw schematów do transmogryfikacji w Diablo III

Goblin skarbnik – zwierzak do gry World of Warcraft


Portrety krzyżowca i zdobienia nawiązujące do postaci Maltaela – dodatki do gry StarCraft II

Gracze, którzy zamówią edycję cyfrową deluxe w przedsprzedaży, otrzymają dodatki cyfrowe w dniu

premiery 25 marca, choć niektóre z nich mogą być dostępne wcześniej.

Jeżeli zaś chcecie zdobyć jeszcze więcej legendarnych łupów, możecie wyruszyć na poszukiwania

edycji kolekcjonerskiej Reaper of Souls. Zawiera ona dodatki cyfrowe z edycji cyfrowej deluxe

oraz szereg ekskluzywnych przedmiotów:




Podkładka pod mysz z nieprzeniknionym wizerunkiem Anioła Śmierci;

Album z grafikami z Reaper of Souls w twardej oprawie – inkunabuł dokumentujący

poszczególne etapy rozwoju koncepcji artystycznej dodatku;

Film o kulisach produkcji na DVD i Blu-Ray – zawierający wywiady z członkami zespołu

deweloperskiego, którzy dzielą się szczegółowymi informacjami na temat procesu produkcji.

Edycja standardowa jest dostępna w cenie 39,99 EUR, natomiast edycja cyfrowa deluxe – 59,99 EUR.

Jeżeli zdecydujecie się na zakup edycji standardowej, będziecie mogli ją potem ulepszyć do wersji

deluxe za dodatkową opłatą wynoszącą 20 EUR. Edycję kolekcjonerską będzie można kupić w

sugerowanej cenie detalicznej 79,99 EUR wyłącznie u wybranych sprzedawców. Nakład edycji

kolekcjonerskiej jest ograniczony i najprawdopodobniej zostanie szybko wyprzedany, więc warto jak

najszybciej złożyć zamówienie przedpremierowe.

Więcej informacji na temat zaplanowanej na 25 marca premiery Reaper of Souls na komputery PC i

Mac można znaleźć w oficjalnym komunikacie prasowym. Warto też zajrzeć na stronę dodatku, aby

dowiedzieć się więcej o jego zawartości i zamówić wersję cyfrową w przedsprzedaży. Odwiedzajcie

także regularnie stronę www.diablo3.com, gdzie będziemy zamieszczać najświeższe informacje na

temat premiery Diablo III: Ultimate Evil Edition na konsolę PlayStation 4.

Do zobaczenia podczas wędrówek w Sanktuarium!

*Po zakupie cyfrowej wersji Diablo III: Reaper of Souls w przedsprzedaży będzie można pobrać

zakodowaną wersję dodatku przed premierą. Zawartość wchodząca w skład Reaper of Souls zostanie

odblokowana w grze 25 marca 2014.

Autor: BeLial

Data publikacji : 19.12.2013

Data modyfikacji : 19.12.2013

Liczba wyświetleń tekstu: 8914

Tagi: Diablo III: Reaper of Souls, data premiery


POWRÓT

DRUKUJ

PDF

POLEĆ ZNAJOMEMU

Komentarz (136) dodaj komentarz

I moja prośba

Co to za build Liberator w D2?

Bo jak szukałem w google to zwykły hammer i tyle~Nishrek

2013/12/22 14:34

~oxox1

Jest parę możliwości aczkolwiek ciężko je nazwać buildami ;'d. Budowanie postaci to wybranie kilka

umiejętności i tyle. System synergii w d2 sprawiał, że jedno wynikało z drugiego. A w d3 lipa :(~

CzerwonyAlarm

2013/12/22 14:34

~oxox1

Pijesz do mnie w sprawie bana bo...? Nawołuję do spokoju? Ja jak i wielu innych nie mamy tutaj problemu z

poziomem dyskusji, zaś znając Ciebie, dostaniesz bana na swoje 5 konto. Pytanie tylko po co ich tyle

zakładasz i po co w kółko wypowiadasz się w tym samym tonie.~Vendeur

2013/12/22 14:44

oxox1 - Jeżeli dyskusja ma się w ogóle toczyć dalej to apeluje tutaj o nie obrażanie mnie a ni nikogo komu

podoba się d3. Ja Ciebie z powodu fanatycznego podejścia do ultramrocznej dwójki nie potępiam.

Zakładam hipotetyczną wersję, że dotarło więc przejde do buildów, wezmy takeigo WD:

nie ma on ściśle określonych buildów ,b o kombinacji jest neiskończenie wiele. Generalne jako głownymi

przewodnimi buildami są: niedźwiadki, kwasowa chmura, , firebats na wszystkie możliwe runy jakie istnieją,

wplatasz w rune chmure nietoperzy plage z pzreskokiem pullując cała ampe na siebie. Masz do wyboru jako

survi psy z 10% redukcji albo przerażenie z pancerzem do wyboru. Do tego wklejasz totem również wszystkie

runy sa używane, tak samo jak klątwa na swinie, wiele osób też w szczególności na hc używa paranoji.

Wklejasz w to zależnie od tego jakiej runy użyłeś do plagi, totemu duchową z czasem wydłużonym bądź

podbijaniem many. Są to buildy na cc, cd, average + set zunni.

Buildy na ias + guiya to rain of toads i popularne zero dogi, które sa najdroższym buildem w d3. Wtedy

można sobie podarować ls w bbroni.

a przede wszystkim... jakiego buildu byś nie używał w d3.... to używasz WSZYSTKICH skilli, które wybrałeś

non stop. A nie jak w d2 (które cenię nie mniej niż Wy) zarzucałeś buffy, tp enigmą, wszystko po bodajże

1.10 waliłeś w skille które boostowały Ci dps na głównym i klik, klik,klik, potion,potion,potion. I ta eksploracja

świata ^^ baal...pindle...niektorzy Mef. Load game, od nowa... D2 było genialne, ale ponad 10 lat temu.~

sardu

2013/12/22 14:49

Nie zapomniaj że synergie wprowadzono dopiero w patchu 1.10. Wcześniej Blizz nie miał pomysłu na

drzewko. A ile lat później wprowadzono resetowanie...czyli cała ta dyskusja o bulidach w tamtym czasie


miała sens, jeśli chciałeś mieć najlepszą postać musiałeś jechać według określonego schematu inaczej

wychodziła lipna postać. Dopiero jak wprowadzono resetowanie to można było bardziej się bawić postacią

ale dla D2 to było już za późno...System z D2 karał za eksperymenty.

Więc system w D3 jest po prostu lepszy, możliwość zmiany skilli od ręki to świetny pomysł. Można dowolnie

bawić się postacią, używać skilli które nie są może najlepsze ale nie zniszczą ci postaci. System w D3

nagradza gracza za każdy kolejny lvl(nowy skill) i pozwala dowolnie eksperymentować z postacią.

Jasne jak by było PVP to określone schematy był by lepsze od innych ale generalnie system D3 jest lepszy od

tego z 2.

Sardu zgadzam się z wieloma rzeczami które piszesz.~JaX2

2013/12/22 14:51

@Vendeur nie chciałem się juz udzielać, ale obok takich bzdur jakie wypisuje sardu obojętnie się przejść nie

da

@JaX2 no tak, bo przecież ludzie najpierw mieszkali w jaskiniach..

jeżeli chodzi o sklille to mam kompletne inne zdanie. "Dowolne bawienie się postacią" sprawia, ze nie ma

żadnego elementu RPG, możesz być każdym i nikim, nie wczuwasz się w postać i najważniesze - NIE MYŚLISZ

- tylko się bawisz - nagi dramat. To ze nie możesz popełnić błędu jest dobre? Chyba chore. Reset skilli musi

być utrudniony kosztować ileś złota, jakieś tokeny itp - takie jest moje zdanie - ale rozumiem, że ktoś może

mieć inne. Na nieszczęście to inne zdanie mają niebiescy - dlatego też D3 nie jest "moją" grą.~oxox1

2013/12/22 14:59

~sardu - a ja odnoszę wrażenie, że ty niczym innym poza kilkoma sztampowymi buildami w d2 nie grałeś i

nie masz i tym zielonego pojęcia. Taki z ciebie pros? Wolne żarty. Trzeba było się oderwać od wbijania lvli na

swoim hammerze i popróbować bardzo ciekawych (w przeciwieństwie do hammera) buildów.

"A nie jak w d2 (które cenię nie mniej niż Wy) zarzucałeś buffy, tp enigmą, wszystko po bodajże 1.10 waliłeś

w skille które boostowały Ci dps na głównym i klik, klik,klik, potion,potion,potion. I ta eksploracja świata ^^

baal...pindle...niektorzy Mef. Load game, od nowa... " - to naprawdę niewiele widziałeś w d2...

~CzerwonyAlarm - to, że nie grałeś nekrem na żelaznego golema i nie masz o nim pojęcia, to nie znaczy, że

inni też nie mają...to był fajny i grywalny build, do tego trzeba było uważać, żeby nie zginąć, bo przepadał

golem.~RaQ-HPL

2013/12/22 15:07

Oxox1 i RaQ

Ja nadal z chęcią dowiem się czym Liberator różni się od hammera :)~Nishrek

2013/12/22 15:07

~oxox

Ale tu nie tylko o myślenie chodzi. W D2 jeśli źle rozdałeś punkty, to musiałeś tworzyć postać od nowa. Nie

zawsze dało się przewidzieć jak niektóre umiejętności będą funkcjonować, więc w większości przypadków

trzeba było zaczynać od początku. Pomijam osoby, które kopiowały buildy innych lub używały D2Editora.

Dlatego rozwiązanie z D3 ma swoje plusy. Jeśli wybiorę złą umiejętność, to mogę ją zmienić zawsze. Gdyby

system przypominałby ten z D2, musiałbym tworzyć nową postać. Nie miałbym na to ani czasu ani ochoty,

dlatego przestałbym grać...~Vendeur

2013/12/22 15:08

~JaX2 - tak, wcześniej system karał za błędy, stety/niestety jak kto woli. Niektórzy przez to zrobili kilkanaście

postaci danego buildu, zanim zrobili tą perfekcyjną. Czy to dobrze czy źle, to zależy co kto lubił. Jak ktoś nie

chciał błędów, to buildów w necie było bez liku. Ale w d2 istniała przynajmniej możliwość zrobienia czegoś źle.

W d3 tego nie ma, system prowadzi nas za rączkę. I dla sporej części ludzi to dobrze, ale nie dla wszystkich.

~Nishrek - to może zapytaj tego, kto nazwę tego buildu wymienił...bo to nie ja pisałęm o liberatorze. Albo

poszukaj sam w necie, to chyba nic trudnego.~RaQ-HPL

2013/12/22 15:13

@Vendeur

to była przesada - zgoda. na przełomie złotych lat 90-00 być może to się sprawdzało - ale przecież

wprowadzili tokeny i reset, bodajże Akara też resetowała? I to było dobre. Token kosztował Uma? dało się

zarobić - dodatkowy element gry...a smutne D3? Pustynia. hehehehe i Legendy przypisane do konta

hahahahhahahahahh, zaraz peknie mi brzuch


@Nishrek

nikt Cie nie słucha~oxox1

2013/12/22 15:15

~Vendeur - jakoś przez długi czas tak włąśnie było w d2 i ludzie grali. I to grali w dużych ilościach. A graczy

singlowych była niewielka część.~RaQ-HPL

2013/12/22 15:15

RaQ-HPL - Akurat Hammer to był przykład. Grałem Barbem i znam na pamięć każdy obluzowany kamień w

d2.

Podaj swój battle tag to ja ocenie ile Ty z kolei wiesz o d3.~sardu

2013/12/22 15:20

" to może zapytaj tego, kto nazwę tego buildu wymienił...bo to nie ja pisałęm o liberatorze. Albo poszukaj

sam w necie, to chyba nic trudnego"

Radze poczytać ze zrozumieniem, to noc trudnego. A najlepiej najpierw przeczytaj tekst na który

odpowiadasz.

Napisałem że te build to jest po prostu hammer, ale z jakiegoś powodu się go reklamuje jako jakiś zupełnie

odmienny.

Ale masz rację spytam kogoś kto wymienił tę nazwę

Wiec mam nadzieję że K0stuch który to wymienił mi objaśni różnicę.~Nishrek

2013/12/22 15:25

Oho, będziesz oceniać moją wiedzę o d3 po ilości spędzonych godzin? (lol) Proszę bardzo. Miałem cię w liście

znajomych, jak mnie nie wywaliłeś, to możesz sobie sprawdzić.

Ale takie gadki o każdym obluzowanym kamieniu, to w sumie możesz sobie darować :D Jak ktoś gra głównie

jedną klasą, to o innych nie ma większego pojęcia. I potem plecie głupoty, takie jak jeden słuszny build, bo

większość nim grała...~RaQ-HPL

2013/12/22 15:25

@sardu

wystarczy że wiem, że ma pedalską i niemiłosiernie głupią fabułę i team amatorów nazywających siebie

developerami, a ich szef wyglądający na kopniętego przez konia myśli, ze Diablo jest tylko o "fajnym

zabijaniu mobków"

Wybacz, ale wolę marnować swój czas na StarCrafta, ew nowego WoWa~oxox1

2013/12/22 15:28

~RaQ-HPL

w pewnym sensie masz racje ale w pewnym wieku nie masz czasu na hardkorowe granie i tygodniowe

kombinowanie nad postacią więc system w którym nie można nic zepsuć jest w lepszy ale nie idealny.

Zresztą to się już rozbija o to czym obecnie są gry. Są produktem masowy żeby każdy mógł grać i wygrać.

Kiedyś gry były niszowe i trudne. Złote lata gier komputerowych przeminęły... Ja osobiście do czasu premiery

RoS będe pogrywał np w Heroes 3 czy Commandos 1. Piękne gry których już nie będzie a są jednym z

najlepszych z tamtych lat.~JaX2

2013/12/22 15:29

Gdybym się czepiał, powiedziałbym że nie mogłeś znać każdego obluzowanego kamienia;-)

Czemu?

Bo D2 miało losowo generowane poziomy:-) nooo chyba że się uprzesz i powiesz że znasz każdy kamień w

Travincal.

Och prawie zapomniałem - może stąd Twoja pomyłka. D3 przecież nie ma losowo generowanych poziomów -

programiści byli zbyt słabi na takie wyzwanie:-) Ale w dodatku już będą - dziękuję Bli$$ardzie.~oxox1

2013/12/22 15:33

~JaX2 - dla jednych będzie lepszy, dla innych nie będzie, proste. Jak ktoś ma mało czasu, to sprawdza

wszystko w necie i w kluczowych momentach wie co i jak i nie musi robić kilku postaci. A jak ktoś ma czasu

ponad miarę, to może się bawić w eksperymenty. Dlaczego zabierać taką możliwość?

A co do stanu gier obecnie to pełna zgoda, większość gier obecnie to masówka dla bezmyślnych ludzi i tyle.

Ja nawet zainstalowałem FFVIII ostatnio.~RaQ-HPL

2013/12/22 15:34

oxox1 - z jednym się zgodzę SC i WoW są na dzień dzisiejszy lepszymi grami niż D3. Ale jeśli coś jest lepsze


od produktu bliskiego perfekcji to nie znaczy, że jest złe.

Powiedz szczerze. Nie kupisz RoSa? Ja osobiście uważam, ze d3 ma naprawde swietlaną przyszłość dlatego

dzisiaj od 8 rano dobijam druga setke na HC xD

Obluzowane kamienie to była przenośnia,a co do losowo generowanych poziomów to jak jesteś inteligentny

to szybko ogarniesz, że d3 podstawka została celowo okrojona, by zmusić ludzi do kupienia RoSa. To się

nazywa marketing.~sardu

2013/12/22 15:45

~RaQ-HPL a to już musisz pytać Blizza czemu to zabrał :)

~oxox1 te losowe poziomy w D2 to tak nie do końca, wiele miejsc było gotowych i nie zmiennych. Choć

oczywiście była większa losowość ale nie nie aż tak duża. Podziemia w D2 był bardzo podobne,zmieniał się

tylko szablon do którego był dopasowywane klocki. A szablonów nie było aż tak dużo~JaX2

2013/12/22 15:47

**** oczywiście tam miało być 'gorsze od produktu bliskiego perfekcji'~sardu

2013/12/22 15:47

"d3 podstawka została celowo okrojona, by zmusić ludzi do kupienia RoSa. To się nazywa marketing."

No i tu jest pies pogrzebany ;'/

A co do dyksusji:

https://www.youtube.com/watch?v=jmMm2GEFx2w

;'d~CzerwonyAlarm

2013/12/22 15:52

RaQ-HPL - chyba d3 nie jest aż tak beznadziejne skoro spędziłeś przy nim 900h+ ^^~sardu

2013/12/22 15:53

~JaX2 - ale tych szablonów w dalszym ciągu było dużo więcej, niż teraz w D3. Może to się w większym

stopniu zmieni w RoS, zobaczymy.

I jeśli weźmiemy pod uwagę, że D2 wyszło w roku 2000, to naprawdę nie świadczy dobrze o ludziach, którzy

zatwierdzali projekty w D3.

~sardu - oczywiście, że nie jest tak beznadziejne. Mając na uwadze, że miałem 2 prawie półroczne przerwy

od D3 i kilka mniejszych, to nie jest źle. Ale w porównaniu do D2 i tak raczej słabo. Czasu mniej to raz, ale

gra aż tak nie przyciąga (niestety).

Pewnie, że chciałbym, żeby D3 była grą doskonałą, bo seria Diablo jest moją ulubioną, ale D3 ma strasznie

dużo niedoróbek. I niestety dużej ilości osób one nie przeszkadzają.

I gdyby nie ludzie narzekający na tą grę, to by w niej teraz nie było paragonów i innych ulepszeń (dla

niepamiętających, developerzy zapowiadali, że nie będzie content patchy).~RaQ-HPL

2013/12/22 16:02

http://sklep.gram.pl/pc/diablo-iii-reaper-of-souls-edycja-kolekcjonerska.shtml~Slavonic

2013/12/22 19:25

slavonic.

Też tego nie czaję :) Zamawiamy w ciemno :D~blade18

2013/12/23 09:22

czy orientujecie się może czy można sobie rozszerzyć wersję podstawową Heart Of the Swarm do cyfrowej

wersji Deluxe płacąc różnicę w cenie ? Obecnie w ROS będzie taka opcja, w SC2 też ?~Yogoort

2013/12/23 11:35

u mnie będzie w sprzedaży za 59PLN~panVonTrobian

2013/12/23 12:04

Przy opcji rozszerzenia wyskakują 2 opcje:

20,00 EUR standardowa

34,99 EUR deluxe

Najwyraźniej można tylko dokupić wersję deluxe płacąc jej pełną cenę. Nie ma możliwości dopłaty ;'/~

CzerwonyAlarm

2013/12/23 12:07

@Yogoort


Można rozszerzyć podstawową wersję Heart of the Swarm do wersji Digital Deluxe. Kosztuje to 15 Euro.~

michalw1987

2013/12/23 13:07

~michalw1987

dziękuję za informację. Pytałem bo może jednak się skuszę na te skrzydełka do Diabełka, wyglądają kozacko

i cholera powinny być w jakiejś edycji do samego diabełka a nie, żeby najfajniej wyglądający bonus był w

innym produkcie ale cóż takie czasy i taka polityka unifikacji produktów i drenażu portfela.~Yogoort

2013/12/23 13:21

No nie powiem, wyglądają lepiej jak te z CE D3~michalw1987

2013/12/23 13:25

~Yogoort

To właśnie przykład pop**** polityki BLIZZa.~Vendeur

2013/12/23 13:56

Faktycznie można "ulepszyć" jak już michalw1987 wspomniał. Przed chwilą dokładniej srpawdziłem. My bad.

~CzerwonyAlarm

2013/12/23 14:36

~Vendeur

niestety takie czasy, że to księgowi "robią" gry. Bolesne, smutne ale niestety prawdziwe.~Yogoort

2013/12/23 15:06


dodaj komentarz

More magazines by this user
Similar magazines